Overordnede budskaber:

 

Mål:

Vi ønsker, at Nykøbing F. Realskoleer en skole, som kommunikerer en klar profil og klare værdier, som alleinteressenter forstår. En skole som er et aktivt tilvalg ud fra skolens profilog værdier.

 

 

Hvordan:

Åbenhed er nøgleordet for alkommunikation. Al kommunikation tager udgangspunkt i den anerkendende tilgang.Skolen skal opprioritere information og dialog og dermed skabe en størresynlighed både internt og eksternt

 

Nykøbing Falster Realskoleskommunikation bygger på følgende værdier:

 

  • Glæde
  • God omgangstone
  • Engagement
  • Positivitet
  • Nysgerrighed/omstillingsparathed

 

 

Interessenter/målgrupper:

  • Nuværende forældre/elever
  • Nye forældre / nye elever – specielt nye forældre til TSS og 10. Klasse
  • Medarbejdere/ledelse
  • Nye medarbejdere/ledere
  • Pressen
  • Bestyrelsen
  • Ungdomsuddannelserne
  • Andre privatskoler
  • Undervisningsministerium
  • Privatskoleforening